lauantai 10. maaliskuuta 2012

Pieniä päivän piristyksiä

Sillon ku mulla on tylsää ja tekemisen puutetta nii tykkään harrastaa shoppailua. On tässä lähiaikoina tullu taas hankittua jos jonkilaista arjen piristäjää :)

Yleensä en osta mitään Lindexiltä ku siellä on niin kallista aina, mutta ku näin tämän niin oli ihan pakko ostaa se. Heti ku näin sen niin halusin sen, sit vähän epäröin ku näin hintalapun, mutta sit päätin kuitenki ostaa etten joudu katumaan. Nyt se on minun uus lemppari!
 
Uus lompakko Ginasta, 9€. Varmaan minun ensimmäinen tavara missä on tollanen hapsu!

Ostin tämän muistikirjan tulevaa Pariisin reissua silmällä pitäen. Sisältää myös kaupungin kartan ja metrokartan, hyödyllinen ostos siis!


Tämä kuva on lainattu netistä ku minun yksilöt on vielä postissa mutten malttanu olla kertomatta näistä. Ahhhh, Saara on saanu minut NIIN pakkomielteiseksi tästä sarjasta (me ei paljon mistään muusta nykyään puhutakkaan :D), enkä voi tajuta miksen oo koskaan aikasemmin alkanu seuraamaan tätä. Ku oltiin katottu eka kausi nii tuli vaan sillanen pakottava tarve tilata lisää. Menee todellaki minun paras-TV-sarja-listan kärkeen!

Ja kattokaa mitä löyty Anttilan alennusmyynnistä! Ihanan nostalgista!

Tämähän nyt on ihan must have, koska Selena Gomez on aika ihana ja tuo on varmasti sillanen tosi söpöilytyttöleffa!

x Katja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti